میثممیثم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون 2

جشن دندونی در هشت ماهگی

1396/2/23 20:27
نویسنده : مامان زینب
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

 

پسر گلم بعد از کمی درد لثه و تب یبار موقع ناهار وقتی داشتم بهش آب میدادم متوجه شدم که صدای تق تق میاد و بعلههههه گل پسرم دندون درآورده.حسابی ذوق کردیم و خودشم حسابی شاد و سر حال بود .دلغک

خدایا شکرتمتنظر

 

البته چون یه هفته مونده بود به تولد داداش علیش یه

جشن مختصر و کوچولو تو خونه بابا حاجی براش گرفتیم.جشن

 

اولین دندونت مبارکت باشه گل پسرم امیدوارم همه غذاهایی که با دندونات قراره بخوری  لقمه پاک و حلال باشه .بوس

اینم گل پسرم با تاج دندونیش که با نمد براش درست کردم:

اگه وقت بود مثل جشن دندونی علی براش کیک دندونی سفارش میدادم ولی چون عجله ای شد مجبور شدیم یه کیک حاضری بگیریم خجالت

 

 

اینم گیفت دندونیش که با نمد  و نگین حرارتی درست کردم:آرام

با تشکر از مامانی و باباحاجی که زحمت کیک و آش رو کشیدنمحبت

همونطوری که گفتم چون درگیر کارای تولد علی جونم بودم 

همه چیز خیلی عجله ای شد ان شاالله تو

تولدت برات سنگ تموم میذارم فسقلی خوشگل منبوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)