میثممیثم، تا این لحظه: 7 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

بهترین هدیه زندگیمون 2

یسری عکس از سال 97

1398/12/4 21:29
نویسنده : مامان زینب
244 بازدید
اشتراک گذاری

بسم رب

 

میثم عشقولی من مامانو ببخش که این قدر تنبلی کردم و به موقع عکساتو نذاشتم.

الان میثم من سه سال و هشت ماهشه و مامان تنبلش تقریبا دوساله که عکسای گل پسرو  نذاشته.

ولی حالا همه عکسای گذشته رو میذارم و از این به بعد هم هر جا مسافرت رفتیم و هر کاری انجام دادید

همون روز عکسای تو و داداش و آبجی رو میذارم تو وبلاگاتون تا به قول خودمون این طور تلنبار نشه😲

 

اینم یسری عکس از سال 97

عید 97 در کنار داداش علی گل

یه خنده خوشگل عید دیدنی خونه عمه فرزانه من

شیرینی خوردن به سبک میثم آخه خوشگل من تو خودت شیرینی

خامه ای منی باید بخورمت 😘

یه عکس خوشگل با پسرخاله ها و داداش خوشگل در ویلای بابلسر

کنار دریا بابلسر

اینم صندوقچه ای که هر سال توش عکس میگیرید🤩

روز اول عید خونه مامانی و باباحاجی کنار امیرمهدی جیگر خاله😍

اینجا در کمال بی رحمی صبح با شکم خالی به جای صبحونه این ظرف ترشی رو گذاشتی جلوت

و یه عالمه خوردی 😱وای هنوزم میبینم این عکسو معدم جیلیز ویلیز میکنه🤒

اخه بچه انقدر ترشی خووووور؟؟؟😲

جگرت را بخورم مننننن😘

روستای آتان (الموت) خونه عمو یحیی (عموی بابا)🤗

منم اون همه گل خوشگل و خوش بو رو بذارن جلوم اینطوری ذوق میکنممم🤭(آتان)

چشمای سرماخوردتم قشنگه عسل من😊

سوپ خوری با نی از کارای مورد علاقه میثم😖

شهربازی پاساژ امیر البته لازم به ذکره

میثم کلا شهربازی رو ندوست(دوست ندارد) و بزور سوارش کردیم😎😂

این لپای خوشمزه هم متعلق است به امیر مهدی خوشگل خاله

نقاشیشم مامانش کشیده😆

 

 

یمدتم عادتش این بود که لباسشو اینطوری میکرد که

خداروشکر زود از سرش افتاده

 

دریاچه چیتگر

قربون اون دوغ خوردنتتت😂😘

 

پسندها (1)

نظرات (1)